عروسی من - بانک اطلاعاتی خدمات عروسی

سایت عروسی من بهترین سالن های زیبایی , باغ و تالارهای پذیرایی , آتلیه های عکاسی , مزون های لباس عروس , کلینیک های زیبایی , تشریفات مجالس و بهترین گروه های موزیک عروسی را معرفی می کند .

عروسی من - بانک اطلاعاتی خدمات عروسی

سایت عروسی من بهترین سالن های زیبایی , باغ و تالارهای پذیرایی , آتلیه های عکاسی , مزون های لباس عروس , کلینیک های زیبایی , تشریفات مجالس و بهترین گروه های موزیک عروسی را معرفی می کند .

نمونه متن تبلیغات آرایشگاه زنانه | بهترین روش تبلیغ سالن زیبایی

جهت تبلیغات آرایشگاه زنانه و تبلیغ سالن های زیبایی , معرفی کامل خدمات ارائه شده مهم و حیاتی است در این مطلب شما با نمونه تبلیغات آرایشگاه زنانه ,آشنا میشوید . انتخاب بهترین روش تبلیغ سالن زیبایی مهمترین کلید موفقیت است بعضی از روش های بازاریابی سالن زیبایی پر هزینه و ناکارآمد است با داشتن یک استراتژی درست و مناسب برای تبلیغات , شما می توانید مشتریان سالن زیبایی تان را چند برابر کنید و صاحب یک برند مطرح شوید .

تبلیغ سالن زیبایی

چگونه بهترین تبلیغ سالن زیبایی را داشته باشیم ؟


چگونه مشتریان بیشتری را به سالن زیبایی بکشانیم ؟ این سوالی است که معمولا به ذهن مدیر سالن زیبایی می رسد . بازاریابی و جذب مشتری جدید و البته رضایت و نگه داشتن مشتری ثابت و وفادار مهمترین اصل موفقیت در این تجارت است . مشتریان ثابت وفادار یک سالن زیبایی بزرگترین سرمایه تبلیغاتی شماست , آنها را شناسایی و به خدمات ارائه شده و رضایت مشتری آنها توجه بیشتری کنید .

ثبت مجموعه در سایت عروسی من , بهترین روش تبلیغ سالن زیبایی


انواع متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه در سایت عروسی من 


مهمترین عامل موفقیت یک سالن زیبایی , کیفیت خدمات ارائه شده می باشد . توصیه و معرفی از طرف مشتریان راضی می تواند موثرترین استراتژی جذب مشتری های جدید باشد . پس توجه به رضایت مشتری و اهمیت به خدمات ارائه شده باعث خواهد شد که مشتریان راضی , شما را به دیگران معرفی کنند .

نکات مهم در متن تبلیغات آرایشگاه زنانه :

✔ معرفی مدیریت , کادر و تخصص و توانایی ها
در ابتدا پیشنهاد می شود که مدیریت و کادر سالن زیبایی به معرفی از تخصص و توانایی های خود پرداخته و توضیحاتی در خصوص فضا و امکانات سالن و آرابشگاه بپردازد .

✔ کادر متخصص سالن زیبایی …. بمدیریت : خانم … و حرفه ای ترین میکاپ آرتیست عروس , خانم … , با متنوع ترین متدهای گریم و میکاپ عروس و با استفاده ار حرفه ای ترین برندهای آرایشی در محیطی بسیار لوکس , امیدوار به رضایت شما را در ماندگارترین شب زندگیتان , می باشد .

تبلیغ سالن زیبایی

 در ادامه , خدمات و فعالیت ها معرفی می گردد
✔ مرکز تخصصی میکاپ و آرایش عروس

✔ مشاوره متخصصین به صورت رایگان

✔ انواع کاشت ناخن با طراحی متنوع ( پدیکور , مانیکور )

✔ میکروپیگمنتیشن و میروبلدینگ با رنگهای مورد تایید وزارت بهداشت ( طراحی مشاور رایگان )

✔ کاشت مژه با موی ۱۰۰ % طبیعی

✔ جدیدترین کوپ های روز دنیا با حرفه ای ترین کار و سابقه تجربه

✔ انواع کراتین و صاف کننده و ترمیم کننده مو

✔ ایپلاسیون با مدرن ترین متد و …

عکس مدل آرایش عروس :

با توجه به قوانین جمهوری اسلامی , امکان گذاشتن عکس مدل آرایش عروس و میکاپ وجود ندارد , بهتربن راه حل استفاده از عکس های فضای داخلی سالن زیبایی می باشد . از عکس هایی با حفظ شئونات اسلامی می توانید در اینستاگرام استفاده کنید .

کانال تگرام و صفحه اینستاگرام فعالی داشته باشید
از پتانسیل استفاده از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کنید در کنار تبلیغ سالن زیبایی از مطالب آموزشی و آرایشی در کانال تلگرام استفاده کنید . با اجازه مشتریان می توانید نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرام بگذارید .برای بازدید عروس زمان هایی را مشخص کنید و در اینستاگرام اطلاع رسانی کنید .

تبلیغ سالن زیبایی

بهترین روش های تبلیغ سالن زیبایی | برندسازی سالن های زیبایی


خودتان مدل کار خود باشید
بسیاری از مشتریان در ابتدا به ظاهر خود آرایشگر توجه می کنند اگر آرایشگر ظاهر مرتب و زیبایی نداشته باشد نمی تواند به وی اطمینان کنند پس فراموش نکنید قبل از شروع هر کار ابتدا ابتدا به ظاهر خود برسید و موهای خود را مرتب کرده و کمی آرایش کنید .

تبلیغ سالن زیبایی

باشگاه مشتریان سالن زیبایی را راه اندازی کنید
توجه به حفظ مشتریان فعلی و از دست ندادن سهم از بازار از مهمترین استراتژی یک مدیر موفق است , به یاد داشته باشیم که مشتریان وفادار شما بهترین تبلیغ کنندگان برای جذب مشتری جدید خواهند بود . کیفیت خدمات ارائه شده و توجه به رضایت مشتری و همچنین نظارت بر برخورد کادر سالن زیبایی یکی از بهترین روش های حفظ مشتریان فعلی و تبلیغ سالن زیبایی خواهد بود .

مزایای باشگاه مشتریان سالن زیبایی :


✅ حفظ مشتریان وفادار و افزایش در آمد

✅ مدیریت هزینه های تبلیغات

✅ کاهش هزینه های نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان

✅ در مناسبت های مختلف مشتریان خود را سوپرایز می کند

✅ ایجاد سیاست های متنوع و افزایش در آمد

✅ شناسایی مشتریان بر اساس وفاداری و سود دهی

برای تبلیغ سالن زیبایی بودجه مشخصی اختصاص دهید
برای رسیدن به مشتریان جدید بایستی هزینه کنیم و این مهم است که بودجه تبلیغات را مدیریت کنیم تا بیشترین بازدهی را داشته باشد . برای روز های شلوغ کاری مانند روزهای پایان سال و ایام عید بودجه اضافی در نظر بگیرید .

مشتریان هدف خود را بشناسید
برای بازدهی بیشتر از تبلیغات سالن زیبایی مشتریان خود را بشناسید بازار خاصی را هدف قرار دهید و برای آن برنامه ریزی و تبلیغات کنید شناخت و درک خواسته مشتری به شما در موفقیت بیشتر در تبلیغات آرایشگاه زنانه کمک می کند .

جمع آوری بانک اطلاعاتی شماره تلفن های مشتریان
برای یک ارتباط سریع با مشتریان , ارسال پیام کوتاه , گزینه خوبی است ولی با توجه به افزایش پیام های تبلیغاتی که اپراتورها ارسال می کنند برخی از افراد توجهی به این پیام ها نمی کنند , بهنرین راه حل ارسال پیام صوتی می باشد . یکی از راههای تبلیغ سالن زیبایی , ارسال پیام صوتی است .

تبلیغات سالن زیبایی

تبلیغ سالن زیبایی

برند سازی کنید
یک نام مناسب برای سالن زیبایی انتخاب کنید لوگوی خاص خودتان را طراحی کنید یک تم رنگی خاص برای لوگو , تابلو و طرح داخلی سالن در نظر بگیرید . همیشه به یاد داشته باشید مهارت و نحوه ی بر خورد شما و کارکنانتان بخشی از برندتان است برای اطمینان بخشیدن به مشتریان مهارت و کیفیت خدمات را بالا ببرید . سایت عروسی من آماده مشاوره برندسازی سالن های زیبایی است با ما تماس بگیرید

شعار تبلیغاتی سالن زیبایی
یک شعار زیبا انتخاب کنید که مشتریان با شنیدن آن و دیدن لوگوی شما انرژی مثبت و خوبی را جذب کنند . چاپ و درج لوگو بر روی کارت ویزیت , تبلیغات و فرم لباس کارکنان به ایجاد و شناسایی نام و برند شما کمک می کند .

وب سایت سالن زیبایی خود را طراحی کنید
لزوم داشتن یک وب سایت حرفه ای و زیبا و البته با مطالب به روز شده , کمک زیادی برای دیده شدن در جستجوهای گوگل خواهد داشت . اینستاگرام یکی از آسان ترین راههای ارتباط با مشتریان است . آخرین برنامه های تخفیف های ویژه و مناسبتی ، نمونه کارهای انجام شده و بنرهای تبلیغاتی سالن زیبایی را از طریق پیج اینستاگرام به اطلاع مشتریان برسانید .

جهت آشنایی و مشاهده تبلیغات سایر سالن های زیبایی , لینک های زیر را کلیک کنید

تبلیغ سالن زیبایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
ادمین عروسی من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی